“Saya Bangga Sahabat Saya Ini Berpuasa Dan Mungkin Saya Juga Akan Terpengaruh Untuk Melakukannya." - Vin Diesel







Semua umat Islam di seluruh dunia sedang menjalani ibadah puasa sekarang ini termasuklah seorang hip hop Amerika Syarikat, French Montana. Dalam satu video yang dimuat naik di Instagram miliknya, French Montana dilihat bersama Vin Diesel di Malibu, California. 

Dalam video tersebut, Vin Diesel telah memuji kemuliaan bulan Ramadan dan mengakui mungkin dia juga akan terpengaruh untuk berpuasa juga. 

“Saya bangga sahabat saya ini berpuasa dan mungkin saya juga akan terpengaruh untuk melakukannya.

“Konsep Ramadan itu sangat kuat dan bagi saya ia mungkin baik untuk semua orang. Bukan mudah untuk mengekalkan disiplin dalam jangka masa yang panjang.

“Ramadan juga adalah bulan untuk memperbaiki diri,” katanya sambil memuji keindahan Ramadan bersama sahabatnya itu. 

French Montana, atau nama sebenarnya Karim Kharbouch merupakan seorang rapper beragama Islam yang dilahirkan di Morocco sebelum berpindah ke Amerika ketika berusia 13 tahun.


Sumber: ERA fm


iklan berbayar




iklan

0 Response to "“Saya Bangga Sahabat Saya Ini Berpuasa Dan Mungkin Saya Juga Akan Terpengaruh Untuk Melakukannya." - Vin Diesel"

Post a Comment